ZARZĄDZANIE

Zarządzanie ma dwa atrybuty: sprawność i skuteczność.

Aby to osiągnąć trzeba wyznaczać cele i nimi zarządzać, dokonywać analiz rynku i klienta, dostosowywać sposób komunikacji do potrzeb różnorodnego klienta, tworzyć i modyfikować ofertę firmy.

Z nami poprawisz swoje umiejętności planowania biznesu, organizacji pracy, pozyskiwania i utrzymania klientów, czy wykorzystania potencjału pracowników w celu poprawy jakości pracy i ich satysfakcji z pracy.

SPRAWDŹ PROGRAM SZKOLENIA

FINANSE

Dla wielu podstawa prowadzenia biznesu. Wymaga umiejętności szacowania ryzyka, dokonywania analiz finansowych, optymalizacji źródeł finansowania czy struktury kosztów.

Z nami poprawisz swoje umiejętności planowania i kontroli realizacji budżetu, zarządzania nim w sposób elastyczny – dostosowany do rzeczywistych potrzeb. Poznasz zasady korzystania ze zwrotnych i bezzwrotnych instrumentów finansowych dostępnych w ramach funduszy unijnych, możliwości wsparcia budżetu państwa oraz banków w formie pożyczek i kredytów na preferencyjnych warunkach.

SPRAWDŹ PROGRAM SZKOLENIA

PRAWO

Prowadzenie własnego biznesu bez znajomości zagadnień prawa cywilnego, handlowego czy konsumenckiego jest dziś niemożliwe.

Znalezienie odpowiedzi na pytania typu: czy działać samodzielnie, czy lepiej założyć spółkę? Jakie korzyści płyną z wybranego modelu biznesowego? Jaką formę opodatkowania przyjąć? Jakich gwarancji udzielić klientowi? A może rękojmi? Jak odzyskać zapłatę za zaległe faktury? Jak korzystnie ubezpieczyć swój biznes?

Jeśli zatrudniasz pracowników, ważną umiejętnością jest interpretowanie prawa pracy. Każdy konkretny przypadek możesz omówić i rozwiązać z ekspertem.

SPRAWDŹ PROGRAM SZKOLENIA

UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE

Dziś umiejętności komunikowania się  z ludźmi: klientami, współpracownikami, w dobie klimatu zmiany, wydają się fundamentem powodzenia w biznesie.

Podstawą rozwoju biznesu a konkurencyjnym rynku jest pozyskanie i utrzymanie klienta. Jak to osiągać, jeśli nasz produkt jest porównywalny z innymi? Jak sprawić, żeby klient to właśnie nas wybrał? Zdecyduje o tym nasza umiejętność komunikowania się z nim.

Ta sama umiejętność zdecyduje, czy praca w zespole pracowników będzie na tyle atrakcyjna, że będziemy w stanie utrzymać najlepszych naszych pracowników i związać ich z firmą na długo. A to z kolei wpłynie na wysoką jakość usług dla klientów – i tak koło się zamyka.

SPRAWDŹ PROGRAM SZKOLENIA

Jeśli coś Cię zainteresowało to zapraszamy Cię do wypełnienia Formularza Kontaktowego w zakładce Sprawdź nas (zajmie Ci to nie więcej niż 60 sekund) lub zadzwoń +48 786 866 119.

Chcesz porozmawiać kilka minut z naszym ekspertem jeszcze przed ostateczną decyzją o przystąpieniu do projektu? Zaznacz to w formularzu, określając temat rozmowy.